Inifrån utanförskapet

En föreläsning om ADHD och Aspergers syndrom

Om du vill veta hur galet, ledsamt, kreativt och hoppfullt ett liv med ADHD och Asperger kan vara, lyssna då på författarna Åsa Gravander och Stefan Widerlöv som under en hel kväll delar med sig av sina erfarenheter. Det här är en kväll för alla och vi kan lova er en annorlunda upplevelse med både humor och värme, gråt och skratt.

Under fjorton år har Åsa och Stefan, rest runt i Sverige och föreläst för tusentals personer, överallt har mottagandet varit fantastiskt!

Så här beskriver Elizabeth Lundin, rektor i Köpings kommun föreläsningen.

"Jag har aldrig upplevt en så entydigt positiv utvärdering från min personal under min 30-åriga tjänstgöring. Det allmänna omdömet var: "mycket bra, spännande och stimulerande". "Att höra föreläsarna tala utifrån egna erfarenheter gav publiken starka känsloupplevelser. Samspelet fungerade perfekt. Dagen upplevdes som fartfylld och omtumlande".

Åsa och Stefan är båda författare, deras böcker kan beställas och köpas i samband med deras föreläsning.

Om du är anhörig eller själv har en egen diagnos erbjuder arrangören dig ett reducerat pris på detta föredrag. Uppge "anhörigbiljett" om du beställer över nätet eller om du ringer in din anmälan. 

Inget bokningsbart än!

OBS!! OBS!! OBS!!
Anhöriga och personer med eget funktionshinder skall anmäla sig direkt till arrangören:

mail: asa.gravander@live.se
Tele: 0709-917541

OBS! Tfntid: mån-fre 11-18

Välkomna

Boka via Biljettplatsen
Nyheter
0000-00-00
Kommande föreläsningar

24 oktober Kalmar

25 oktober Ronneby

26 oktober Växjö

27 oktober Nässjö